اتصالات آبیاری قطره‌ای

آبیاری زمینهای زراعی و باغات از بالاترین اهمیت در سیستم‌های انتقال آب قرار دارد. بیشترین منابع آب جهان جهت آبیاری زمینهای کشاورزی مصرف میشود. هر سیستم و روشی در آبیاری زمینهای کشاورزی و باغات که باعث کنترل و بهینه نمودن مصرف آب شود بسیار مورد توجه است. آبیاری قطره‌ای از جدیدترین و بهینه‌ترین روشهای آبیاری تحت فشار است که در تمامی زمینهای کشاورزی جهان در جال اجرا است.

آبیاری قطره‌ای

اتصالات آبیاری قطره‌ای پلی پارس با طراحی جدید، بهینه در جهت کنترل و صرفه جویی در مصرف آب نقش بسزایی دارد و این اتصالات با مرغوبترین مواد پلی پروپیلن تولید می‌شوند. اتصالات آبیاری پلی پارس سالهاست در بزرگترین پروژه‌‌های آبیاری قطره‌ای و سایر سیستم‌های آبیاری تحت فشار در سراسر کشور و کشورهای منطقه به کار گرفته می‌شود و در تمامی آنها عملکرد مناسب و قابل قبولی داشته‌اند.

اتصالات آبیاری قطره‌ای پلی پارس ایرانیان از مرغوبترین مواد مواد اولیه و بوسیله مدرنترین ماشین‌آلات روز جهان تولید می‌شوند و واحد کنترل کیفیت نظارتی دقیق بر تمامی مراحل تولید دارد. اتصالات آبیاری فطره‌ای پلی پارس ایرانیان با پوشش رنج وسیعی از سایزها و فشارهای کاری مناسبترین انتخاب پیمانکاران جهت تامین اتصالات کل پروژه‌های آبرسانی است. پلی پارس ایرانیان با تکیه بر واحد R&D و با دارا بودن بخش تولید قالب توانایی تولید انواع اتصالات سفارشی و پیچیده با کاربری آبیاری را دارا است.

1مجموع 1 محصول
بست انشعاب

بست انشعاب

بست انشعاب جهت خطوط آبیاری قطره‌ای زمینهای کشاورزی و باغات
1مجموع 1 محصول
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :